Midsommarhelgens mat.

Yes, helgens matintag har jag klurat ut....

KVÄLLSMAT I MORGON



MIDSOMMARAFTON

Midsommarbuffé på golfklubben i Sveg.


MIDSOMMARDAGEN

Korv med bröd till lunch.

BRÖLLOP PÅ EFTERMIDDAGEN OCH BLIR LITE MAT DÄR


På kvällen får barnen snacks att äta medans Uffe & jag går på bröllopsfest.

SÖNDAG


Hamburgarlunch


Kvällsmål äter vi på någon pizzeria.

Det enda jag behöver tänka på är vad vi ska ha till frukost men....
Klurar om vi inte ska äta frukostbuffé på Wärdshuset en morgon!

Inte bara matlagsningsledig i helgen utan jag är det även på måndag och tisdag.
 Då är jag och Uffe på bröllsdagsresa a´la tjänsteresa.
Gissa vad skönt det ska bli att inte laga mat på 6 dagar?!!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-02 @ 13:10:35
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0