Klämdag.

Tindra och jag har haft en tjejdag med shopping av kläder till Tindra. Lunch på Lindströms uteservering. Ja sen fick Tindra följa med mig när jag skulle vaxa benen och bikinilinjen. Hon följde intressant det som gjordes och tyckte det var mycket hår som lossnade från benen.
På begäran så sätter jag in före och efter bild.

Vet ni att före bilden ljuger....jag hade mycket mer hår än bilden visar.

Sen blev det bara så att jag färgade mina ögonfransar och mina ögonbryn. Fick även brynen vaxade. Var inget jag hade bokat in men hon hade tid så jag passade på. Vet av erfarenhet att jag är så lat att boka en tid i förväg.



Efteråt men bilden ljuger...mina ögonbryn ser ut som teatersminkade, dvs jätte svarta.


Sista vi gjorde i Sala var att kolla in den här galning som hoppade med motorcykel över kandelabrarna på torget.



Sen har jag hämtat hem 3 små dygnsgamla kycklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0