Inte över.

Helgen är över snart men en till dag ledig.
Vädret har varit helt underbart och utegruppen på altanen väl använd. Frukost, lunch och middag har avnjutits där. Fast middagen har blivit snabbbt avklarad för att undkomma alla myggen.
 Frukost.

Kycklingarna växer och har fått fjäderpennor. Mycket pipande ifrån dom men det övervägs av att dom är så gudomlig gulliga.

Mina föräldrar var på besök på lördagen. Mina föräldar och jag åkte upp till Oscars grav och minnesplats. Tårar rann över det ofattbara.

Har faktiskt börjat röja på den ingladade altanen. Herrergud vad mycket jag åkte med till återvinningen. 6 papperskassar med hårdplats. Funderare ett tag om jag skulle räkna hur många tomma schampo- och balsamflaskor vi använt sen i september. Inte bara räkna dom utan även roll-oner, ketchupflaskor, ja allt som används som har platsförpackning.
Nytt för årets rensning var alla pizzakartoner....30-40 stycken. Och tänk att jag säger efter varje röj inför sommaren "nu ska jag åka och lämna till återvinningen varje gång det blir en påse full".

Tjejerna i familjen låg och pressade ett tag i dag medans Uffe byggde på Moas hus.
 Blekfisar på rad.

Dagens familjeutflykt blev Norrbyliden...Möklintas herrlag spelade mot Norrby och det blev 2-2. Fotboll blir morgondagens familjeutflykt också men då i Västerås och Moa spelar, på vägen hem blir det Max-middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0