2011 är här!

Det nya året firade vi genom att skjuta av raketerna som jag köpt
och skåla i rosa bubbel!
Glad i hjärtat över mina underbara barn som önskar sin mamma med massa "jag älskar dig", " min älskade mamma" och ett gott nytt år! Älskar er mina älskade barn och önskar av hela mitt mamma-hjärta ett bra 2011!
Välkomnar 2011 och önskar att året kommer att föra gott med sig!



Nya årets början känns lite som när jag började i skolan varje höst....fast nu laddar jag inte upp med nya pennor, block och suddigum. I stället så tar jag fram almanackan för 2011 och bränner den för 2010.

Vid varje skolstart så började jag med att skriva upp allt så ordentligt och planera läxläsning.....undrar vad jag ska börja det nya året med?! Skriva upp allt det gör jag ordentligt och planerar gör jag också. Och några nyårlöften är jag skeptiskt mot. Det enda jag önskar är att året blir bra för alla dom jag håller av och mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0