SovLördag & Schlager!

Låg och sov i närmare 17 timmar i går.....feberdrömmar, hettande kinder och svettningar! Nu tog jag aldrig tempen men mår jag likadant i dag så blir det en temp-mätning i örat. Har jag ingen feber så blir det inget liggande hela dagen!

                
Lyckades hålla mig vaken igenom schlagerfestivalen. Visste redan att jag skulle hejja på Danny!
Han både sjunger och dansar bra, ser bra ut och luktar gott! Jo, jag har snosat på honom i Borlänge.....och blev presenterad av Moa till honom, Erik och Mattias! Moa känner dom och hon presentera mig som hennes Mamma!
Jenny Silvers föll mig i smaken också, en riktig vacker låt med lite schlager i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0