I Dag Har Jag Ätit!

Ja, nu är inte dagen slut så lite till hinner jag stoppa mig.....men det jag stoppat i mig i dag är:
Kaffe och a-fil med musli till frukost.
Det äter jag varje vardagsmorgon till frukost. Undrar egentligen varför jag kan äta samma frukost 5 dagar i veckan? Jag är så noga att variera middagen och skulle aldrig tänka mig att äta samma rätt 5 dagar i veckan. Inte ens korv 2 dagar på en vecka, fast en i familjen skulle kunna äta korv 365 dagar om året!
Semla till mellanmål på förmiddagen. Älskar semlor men i ett antal år så tyckte jag det semlor var så äckligt!

Lunchen blev rester eller en liten buffé! 1 pizzaslice Bussola, 1 pizzaslice Capriocosa och lite gräddstuvad pyttipanna! Tager vad man haver alltså!
Laxpudding, kall Hollandiesås och sallad blev det till middag! Jag har inte gjort laxpudding på säkert 25 år men gudars vad gott det blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0