Mitt område & fel kläder!

Ett smutsigt handfat i badrummet och det hörs "Mamma handfatet är smutsigt!" Svarar "Jag vet, tänkte ifall någon ser det och städar!" Svar från dottern "Men det är ju ditt område mamma"! Oj, jag har ett eget område....tänkte tanken att sätta upp en sån här skylt på dörren!


Men sen kom jag på att....allt är nästan mitt område inne i huset eftersom det är mestadels jag som städar. Får alltså bli ett kravallstaket med skylt runt huset!!!


Då är problemet att jag äger inte huset det gör Uffe. Alltså är jag lagbrytare ifall jag sätter upp ett kravallstaket runt Uffes egendom så han inte kommer in!!!

Blir till att fortsätta känna sig som Askungen, med en massa områden att hålla efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0