Helgen!

Underbar helg med underhållning, mat, hotell och sällskap.

The Baseballs på fredagskvällen....

.....med härliga benrörelser.....

Lördagen startades såklart med en helt otrolig frukost på hotellet. Frustrerande att bli mätt innan jag har hunnit äta av allt....tur att det var en morgon till!

Riksteatern hela lördagen med en massa blandade snuttar av deras repetoar under 2011! Allt från dans, rockkonsert utan instrument, klassiska pjäser, barnteater, tyst teater m.m.
En riktig aha-upplevelse var Divine, 3 tjejer som sjunger opera, ja ni läste rätt. Helt magiskt vackert!


Min favorit....
 ....Sven Wolter var där och framförde en snutt av en pjäs!

Dagen avslutades med mingel....champagne......och stå-upp med.....
 ....Özz Nudjen.

Och Coco Peru, en stå-upp-transa och grymt bra var hon! Och jag till och med fatta allt, trots att det var på amerikanska....kan det ha varit champagnen?  Ja, nu drack jag bara ett glas!


Till sist var middagen med en härlig italiensk buffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0