Ensamhet!

Tänk att ensamhet är något som både kan vara positivt och negativt. Ensamhet kan kännas jobbigt och ledsamt eller något så skönt och underbart! Det har jag fått erfara under den senaste veckan.
I kväll har jag haft en positiv ensamhet....bara jag hemma och ingen ensamhet som varit jobbig. Tvärtom så har jag fått ta det lugnt och ingen stress utan lite av det jag velat själv! En ensamhet som ger en kraft!
Jobbig ensamhet är den man inte själv väljer eller kan styra över. Den fysiska frånvaron av någon som kan trösta när jag behöver det som mest. Hela själen smärtar av ensamhetens onda hugg! Smärta som bara fysik närvaro av den man älskar kan bota!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0