Shopping-dag!

Vilket omslag i vädret, i går kanonsoligt och varmt och idag regn och kallt! Inte lite regn heller utan det har stundtals vräkt ner!
Moa och jag åkte till V-ås för att handla en jeansjacka till henne. Nu blir det aldrig bara det som är tänkt att handlas. Oooops det blev mycket mer handlat men är så roligt att handla med en tonåsrdotter. Nu var inte allt vi handla bara till Moa utan jag fick lite nytt också!

Piratjeans till mig med en nackdel....var dyra så nu kan jag inte gå ner i vikt så dom blir för stora! 2 par skor till mig, ett par foppisar och ett par ballerinaskor.

Köpte en grymt snygg kort jeansjacka till Moa, skulle vilja ha en likadan men jag har lite för fel propotioner till den jackan. Till min kropp passar något som går neranför rumpan och inte neranför brösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0