Härligt Att Bara Vara!

Gårdagen gick åt att "ladda batterierna" i mig. Så härligt att känna att jag inte behöver göra något utan bara vara! Inget dåligt samvete eller stress över att mycket måste göras. Hinner göra måstena eftersom jag är ledig i fyra dagar.
Inga tider att passa med mat, jobb, hämtningar och körningar hitan och ditan! Både Moa och Tindra är hos sina farmödrar i Upplands-Väsby tills på söndag.
Uffe och jag körde dom till tåget i går och Tindra var så lycklig över att få åka tåg med sin älskade storasyster. Dom köpte lite dricka och gott att äta på tåget. Inte för att resan tar så lång tid utan för det är mysigt att duka upp på bordet. Bokade så att dom fick fönsterbord och med bord!

Nu ska jag fortsätta att njuta av dagen, livet och allt som är runt omkring mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh vad skönt :) får du och uffe vara för er själva i helgen :D

2010-05-14 @ 13:09:59
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0