VÅREN är här!

VÅRTECKEN - kring vårt hus
DROPPANDE FRÅN TAKEN - eller skvalandet.
ISTAPPAR - Vackra men farliga.
FÅGELKVITTER - Tindra utbrast när hon vakna att hon hör fåglarna utanför.
VÅRSKRIK - a´la Ronja Rövardotter. Körde bilen på vår grusväg och äntligen såg jag grus. Trodde att jag aldrig skulle få se en grusväg efter all snö och is som har täckt vägen! Blev så grymt glad och skrek i bilen.
FÅGLAR BOAR IN FÅGELHOLKEN - ett fågelpar som flyger ut och in i fågelholken!
EKORREN SAMLAR BOMATERIAL - Gick ner för björken med en stor tuss skägglav i munnen. Den fick stanna upp ibland och bita ett nytt tag om tussen.
SITTA PÅ TRAPPEN - Äntligen kunde jag sätta mig på en torr trapp utanför huset och njuta av omgivningen!
SPINDEL - Kanske inte så trevligt men den första spindeln kröp på vårat hall golv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0