Lugnet slut och jag slut!

Blev inte lång stund jag hann njuta av mitt hotellrum i går kväll. Efter middagen, som var jätte god, gick jag och la mig i sängen......somnade efter 10 minuter. Vaknade flera gånger under natten eftersom jag var rädd att försova mig. Jag hade ställt mobilalarmet så hade inte behövt oroa mig egentligen!

Hotellfrukostar brukar vara en höjdare och det var den i morse också. Tänk om jag hade flera magar eller en jätte stor. Nu får bara hälften av allt det goda plats. Taktiken är prioritering dvs tar bara sånt jag inte har till frukost hemma. Gravad lax, bacon, äggröra, nypressad juice, god ost och wienerbröd blev min frukost i dag!

Hur kan jag, eller alla vi på utbildningen, bli så trötta av att sitta still? Alla har gäspat och varit sega....
Kan det vara för att man får något att stoppa i munnen varannan timme? Frukost, fika, lunch, fika och däremellan fruktbuffé, godis och choklad i konferensrummet.

Måste ju skriva lite om utbildningen också....så ni inte tror att jag var där "bara" för maten!!
Utbildningen var så givande och fick lära mig massor. Anställningsvbevis, arbetstid, kollektivavtal, som är bra att veta. Så jag uppmanar alla som har möjlighet att gå en medlemsutbildning GÖR DET!! Kostar inget att gå, så gå in på hemsidan till erat fackförbund och kolla när dom har nästa utbildning!!!

Trodde att liten Tindra skulle vara go och glad när mamma kom hem. Eftersom hon grät och längtade efter mig i går kväll....men det var en grinig liten fröken som mötte mig på fritis. 
Blir en gosakväll framför tv:n efter våffelätandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0