Helgen snart över!

Oj, 1 timme kvar på helgen och jag vill ha inte att helgen ska ta slut! Vill och behöver en "bara vara hemma" dag men inte får jag det utan i morgon börjar en ny arbetsvecka. Fast jag ska på medlemsutbildning i veckan...utbildningen intressar inte mig direkt! Jag går för att få lunch, middag och frukost serverad och att få sova på hotell. Och gratis är det.....

Helgen har varit full-rullig med fotboll, kurs och möte. Västerås i dag för att kolla på Moa när hon hade fotbollsturnering. Hennes lag, Norrby, kom 3:a!
Emellan matcherna var vi (Uffe, jag, Moa, Tindra), Uffes mamma och mina föräldrar och åt på kinarestaurang. 2 timmar av pratande, spånande och ätande. 
Min familj är en familj som oftast umgås ute på någon restaurang. Himla trevligt för då behöver ingen springa och ta fram mat eller kaffe. Alla får sitta med hela tiden vid bordet och verkligen vara med i allt som sägs. Inte bara sägs utan görs också, idag var det tungvrickning och kordinationsövningar som gjordes vid bordet. Ja, inte medans vi åt utan i väntan på maten och efterrätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0