Hallå!! klockan är bara 6!

Och jag är redan uppe, trots att det är lördag och ska vara igång hela dagen. Hela jag kunde inte sova längre fast jag känner mig trött i ögonen!
Blir till att ta mig en middagslur så jag är pigg inför kvällens jobb. Ska nämligen vara rockande-servitris under Rockkvällen på jobbet. Ja, egentligen är det bara servitris men jag vet sen förut att mina ben sprattlar också. Ska även pussa-på-min-man emellanåt eftersom han också jobbar i kväll.
Puss-rockande-servitris! Kan jag lägga till det på min CV???

Nu undrar säkert flera var ska döttrarna vara när vi jobbar? Jo, Tindra ska vara hos Angelica, Elias, Nova 3 år och Tyra 1 år! Hon ska sova hos dom och jublade när jag berättade det för henne. Moa ska på tjejmiddag här i Möklinta! Uffe eller jag får åka ifrån jobbandet och hämta hem henne vid 22!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0