Första Dagen på....

....en fullsmetad och varierande vecka för mig!
I KVÄLL: Jobba &  jobbmöte på film i västmanland (V-ås)på kvällen.
I MORGON: Jobbet med bl.a. projektledarmöte & Tindra har teater på eftermiddagen.
I ÖVERMORGON: Städa hemma på dagen och styrgruppsmöte på jobbet på kvällen
TORSDAG: Jobba och sen....va, ingenting på kvällen? Jiippiii! Jo, ska mysa med Tindra i soffan hela kvällen.
FREDAGKVÄLL: Hemmaröj inför helgen, hämtning av farmor & Moa har fotbollsturnering i Västerås, sista matchen 20.40
LÖRDAG: Jag och Uffe är på kurs hela dag
SÖNDAG: Fortsättning på Moas fotbollsturnering i Västerås.


Kommentarer
Postat av: ullis

Heeeeeeeeeeeej =D klart följ min blogg kollar din med men är as dålig på att skriva kommentarer=/ Du är så fin som människa och jag saker er med. Massa Kramar!

2010-03-15 @ 23:22:57
URL: http://djuste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0