Furuvik!

Moa, Tindra & Jag var på bussresa med BoF till Furuvik i går.


Chimpanser som jag älskar så mycket. Skulle kunna stå, helst sitta, och bara titta på dom. Den lilla ungen drog sin mamma i handen för den ville gå iväg.

Foto: Moa
Dvärgsilkesapa!


Farfar lemur! Satte sig mitt bland folket och visade upp sig i fotoblixtarna. Så cool, riktig linslus och vände sig i olika poser!

Karusellerna lockade barnen mest, inte så kul tyckte jag! Men det var ju barnens utflykt så jag får åka dit på egen hand....någon gång! Och sitta vid mina älskade apor!


Tindra är så modig att åka i alla möjliga konstigheter. Särskilt tyckte hon om att åka fritt fall! 10 meter upp i luften och sen helt plötsligt falla ner halvvägs och sen upp igen!
Bilden är från lilla frittfall 2 meter upp i luften. jag trodde inte att hon skulle våga åka den ens en gång men ack så fel jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0