Skövde

Hemma igen efter 4 nätter borta, hade gärna fått vara fler dagar borta! Härligt att bara vara med inga tråkiga måsten, äta ute varje dag och se på fotboll.


Utsikt över Skövde som är en otroligt vacker stad. Harmonisk stad!


Tindra med sin Vuvuzela!


Stengårdens B & B där vi sov var så fint med en damm och höns på tomten. Varje morgon till frukost fick Tindra ett litet kokt ägg och vi stora fick stora ägg!


En dag emellan matcherna var vi på en gård där det fanns levande djur och trädjur!


Där fanns även en jätte stor hinderbana med olika balanshinder!


Så fanns det min favoritgunga "Madickengunga" där. Jag vill ha en sån för den påminner om min morfar som gick bort när jag var 6 år. Vi satt alltid och gungade i en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0