von Snor!

Har attackerat min näsa och mina bihålor. Jag går till motattack med nässpray och von Snor går till reträtt. Men han ger sig inte utan går till anfall genom att täppa igen!
von Snor har sänt en trupp kallad bacilluskrigarna till min mage....måste hitta ett sätt att mota bort dom! Men vad?
Kung Bore han fortsätter att sända sina krigaren "kallgrader a´la -20 grader" runt mitt hus!
Men jag ger mig inte! Jag ska besegra allar von:ar, kung:ar och a´la-krigare! Härskar-Maria som vinner över sitt liv, kan ni kalla mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag lagt in din blogg i min blogglista så jag slipper googla dig jämt!

Stackars er, att lilla Tindra redan tänker flytta....Kram

2010-01-06 @ 10:13:15
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0