TorsDagens!

DRÖM - ja torsnattens var det egentligen, Zlatan vänsterprasslade.....med mig. Vi hade så mysigt!
MISS 1 - Uffe glömde bort Tindras tandläkartid!
MISS 2 - att jag inte påminde Uffe om tandläkaren.
PÅMINNELSE - att jag måste hålla reda på alla tider!
IRRITAION - att inbokade besök glöms bort. Inte bara ovanstående utan en som glömde bort att komma till jobbet, fast vi hade bokat!
VACKRASTE -frost-snöiga träd & buskar!
ÄR DET SANT - att det bara har varit -9 dvs 9 grader varmare än vad det varit i flera veckor!
PRESTATION - att jag gick på och gympade!
SHIT, HUR SKA JAG ORKA? - när jag insåg att jag var helt slut efter 15 minuters gympande!
KOMMENTAR - du ser ju inte ens trött ut! Uffe´s kommentar när jag hade gympat 1 tim & 15 min!
KLIPP - att jag och Moa var till frissan!

 
Före                                    Efter


Kommentarer
Postat av: Anne-sofie

Va duktig du va Maria som gick på gympan, ja hänger med nästa vecka. Va snygg du blev när du klippte dej. Kram tärnan.

2010-01-14 @ 21:07:17
Postat av: ANna

Vad snyggt håret blev, själv ska jag till frissan i morgon :)

Oj då var det gympa ikväll, det glömde jag eller kanske jag förträngde det.....

2010-01-14 @ 22:27:02
URL: http://minaungar.blogspot.com
Postat av: Maria

Tackar! Skulle behöva lite färg i fejset också!

2010-01-15 @ 05:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0