Så FEL kroppskännedom!

Kände mig smalare än på länge....fast jag har ätit sånt som gör en till fetto! Klev upp på vågen, brukar sällan göra det. Men nu när jag kände mig "slankare" så ville jag kolla om jag gått ner i vikt! Snacka min känsla av att vara smalare var så fel.....har gått upp 3 kilo.
Jag minns inte när jag vägde mig sist men vet hur mycket jag vägde. Taskig kroppskännedom om min vikt! Och tänk att för 5 år sen så vägde jag 17 kilo mindre. Min hjärna tror fortfarande att jag är ett "spinko" eftersom jag har varit det i 40 år.
Undrar om jag skulle klara av att gå ner några kilo? Skulle vara kul att se ifall dagliga promenader och onödigt frossande gör att jag blir piggare och går ner några kilo. Ha, har tänkt så många gånger men......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0