MITT LILLA FACE OCH JAG....

.....HAR TILLBRINGAT KVÄLLEN med hudvårdsparty hos Isa. Så nu har vi lärt oss hur man använder foundation och puder foundation.
Jag undrade vad det var för face jag såg i spegeln efter foundationsmörjandet. Tänk att det var mitt face och alla ojämnheter var borta och samma färg i hela facet! Min hjärna sa till mig och mitt face att köööööp och vips så hade vi handlat.
Läppstift har aldrig varit något för mina läppar....tills i kväll! Prövade ett läckert mustigt-röd färg på läppisarna och plums så var det något för mina läppar. Men där sa inte hjärnan köp......inte än iallafall!

Moa och hennes face var också med i kväll. Hennes hjärna däremot sa köp om ett läppstift!!! Och inte bara läppstift utan ett underlagskräm till läppstiftet så att det sitter bättre.
Vi hade så trevligt och roligt både Moa och jag i kväll. Riktigt underbart kul att göra något med min stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0