DAGENS!!!

NATT - sk*t dålig!!! Sovit eller rättare sagt vaknat till hela tiden. Grinig och huvudvärk när jag gick upp!!
LÅNGKOK - kalops. Det är ju så gott med kokt potatis & rödbetor, mumsimumsi!
VÄRK - spänningshuvudvärk!!! Irriterande!!!!
TRÖTTASTE - Tindra. Hon verkar ha kommit i en riktig tröttis period. Men lika skruttigt glad är hon iallafall!
FNITTRIGASTE - Tindra igen. Farmor har varit är i helgen och Tindra & farmor är ett par riktiga fnittrare!
ISPRINSESSOR - Tindra & Jag. Vi var i väg och åkte skridskor på Rinken i dag. Jag utförde några pireutter men hela världen snurra efter några varv. Jag har blivit mer yrslig av mig på äldre dar!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0