DAGENS!!!

DUKTIGASTE -självklart jag! Har gjort allt som stod på "att-göra-listan". Gudars vad skönt! Here I come Monday!
SÅNG - Uffe hade visstund eller halleluja-moment och sjöng "Han har öppnat pärleporten"!
SATTS SIG PÅ MIN HJÄRNA - ovanstående sång.....
TORRIS - min bil, hoppas jag! Det blir så fuktiga rutor i min bil när jag kör så nu har jag suttit in en torrboll i den. Hoppas det drar ut all fukt!
RENSNING - rensade ur all skit i min bil. Jisses vad mycket godispapper och värsta lövhögen under mitt säte. Men nu är det fint, ett tag i allafall!
GOASTE - Oscar som tackade och kramade i massor när han fick sin födelsedagspresent!


Kommentarer
Postat av: Tärnan

Tack för present som våran busunge fick.Kram tärnan

2010-01-24 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0