ONSDAGENS!

DAG -torsdag....i mitt huvud iallafall. Har varit en dag före hela veckan!
TITEL - inte bara i dag men det blev klart att min titel är projektledare. Var lite nervöt att Af skulle sätta sig på tvären, dom verkar ju kunna det! Känns kul och jätte spännande att jobba som det i åtminstone 1 ½ år framöver.
MÖTEN - Af, det gick bra! Projektledarmöte & styrgruppsmöte....3 på en och samma dag!

ÖVERTALNINGS KAMPANJ - Mitt pucko säger ja till det mesta....för 1 år sen sa jag att jag kan sitta i valberedningen för jobbet. Nu har 1 år gått och dags att få tag på en ordförande....inte det lättaste.
Försöker övertalningskampanj-flörta med nuvarade orförande. Erbjuder mina tjänster till honom.....inte såna tjänster ni tror utan pappersarbete m.m. Bara han sitter kvar så kan jag göra några av hans arbeten....men han är svårflörtad. Han har fått ett par dagar på sig att fundera över saken! Jag vill så gärna att han är min boss i fortsättningen också! 
Så nu kära vänner kom-i-håg att aldrig säga ja till att sitta i en valberedning....it sucks!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Maria att övertala ordförande.Kram tärnan

2010-01-21 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0