TisDag!

Känt mig bakis hela dagen fast jag inte har druckit på flera månader. Måste vara handspriten som jag sprita händer med i går på akuten. Hade ju inte så mycket annat att göra där!
Lyckliga jag som har ett arbete där jag kan styra mina arbetstider själv! Därför gick jag hem efter 4 timmar och la mig och sov i 1 timme.
Tindra och jag var hos en kompis på eftermiddagen. Dom har en liten katttunge som heter Saken. Så gullig liten tisse med så gulligt namn. Fick så goda smörgåsar, tack Angelica!

Ankisarna och Matti är för gulliga. Wilda och Wille dom hoppar in i Mattis hus. Sen ligger dom där inne alla 3. Gick ut med mat till ankisarna men såg inga ankor. Ropa "popopop" som betyder nu är det mat men inte ett ljud ifrån dom. Går till Mattis hus och kikar! Väcker 3 djur som låg tillsammans och sov så hårt. För sov hårt måste dom ha gjort eftersom inte ens Mattis bjällra hördes pingla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0