SMAKEN är SOM BAKEN...

....delad!! Jag och min man har inte samma musiksmak eller tjejsmak....ja, jag undrar ibland om jag har fel uppfattning om hur jag själv är!
Uffe´s tjejsmak är "a´la Kitty Jutbring-stil". En tjej som är gapig, pratar först & tänker sen, är lite "koko" och alldeles för mycke, enligt mig. Är jag en "a´la sån"?
Min musiksmak är absolut inte tjejer som spelar rock som Uffe´s smak är.
Jag tycker det är så osexigt med tjejer som står med elgitarr/elbas och svänger med håret. Ser så groteskt ut med en sak, basen, hängandes på en späd kropp. Attityden med tungvisande, fingerspretande och sminksvettigt fejs är inte en höjdare för mig.
Uffe älskar just hårdrockiga rockspelande tjejer! Han diggade Crucified Barbara på Mello igår och absolut inte jag!! Jag heja på Timotej och Darin, såklart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig om att Darin var bäst. Timotej lät oxå okej, men jag gillade även rocktjejernas låt när jag blundade och slapp se dem! De ville verkligen visa att de kan slänga med håret verkade det som:)

2010-02-21 @ 09:40:38
URL: http://minaungar
Postat av: Anne-sofie

Ja tyckte Darin va bra. Kram

2010-02-21 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0