Korvälskande man!

Sitter och letar recept på goda fiskgrytor och säger till min man att det är purjolök i alla rätter. Han tycker inte alls om purjo och utbrister att det är ju bra att man kan byta ut det som står i receptet....exempel fisken mot korv!!!


Gott med lax, musslor, curry och vitlökscream fraishe......
eller så blir det bara med falukorv och curry!

Undrar om jag skulle köra en vecka med bara korvrätter?? Byta ut och bara använda korv...
korvpinnar med mos och romsås,
korvfärssås med spagetti,
korvkarre med potatis och gräddsås,
lövkorv med pommes och bea,
och avsluta veckan med korvvåffla med grädde och hjortronsylt!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Eller varför inte en chiliconkorve?

Jag tror jag ska följa din matlista, den ser verkligen god ut:)

2010-02-15 @ 20:47:02
URL: http://minaungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0