Jobba+Gympa+Svulla+Sova

Torsdagen gick åt att vara på jobbet i 9 timmar. Passade på att jobba när Uffe var hemma med Tindra. Hon fick feber efter andra svin-sjuke-sprutan. Tydligen är det oftare att det blir biverkningar av den andra sprutan än den första. När Uffe ringde till skolan så hade redan 8 barn sjukanmälts. Det är väl nästan 20% av alla barn som går i Tindras skola!

Tänk att 15 minuters skumpande på häst kan ge träningsvärk. Ja, nu är det inte bara träningsvärk i insidan av låren utan är öm mellan låren också. Känns inte så skönt när jag sätter mig ner på en stol!

Torsdagskväll är ju gympakväll för mig! Tur att Angelica skulle gå för annars hade latmasken-Maria stannat hemma.
Efter gympapasset känns det så skönt, man är nöjd och glad! Det är en så härlig stämning på gympan eftersom alla känner varandra! Vi skratttar, skämtar och det berättas roliga saker medans vi svettas!
Men jag kan inte fatta varför jag måste svulla mat när jag kommer hem.....är det fettet som skriker "hjälp vi är hungriga" eller min hjärna som säger "Maria, du ska inte gå ner i vikt"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0