Natt eller?

Näe, klockan är eftermiddag!
Efter morgonbestyren och lämnade av Tindra till fritis så kände jag att inte orkade jobba. Skönt att ha ett jobb där jag kan styra lite själv. Nu är ju nackdelen att måste jobba in det och ingen annan gör mitt jobb!
Så la mig i sängen och somnade, vaknade 13.10 och tänkte "Åh, vad skönt klockan är 1 och väckarklockan ringer om 5 timmar". Märkte dock att det var ett konstigt sken ifrån Moas rum. Jag går in och drar rullgardinen, för Moa är sjuk och jag har svårt att sova när det är ljust.
Tillbaka till min säng för att sova så ser jag att Tindras säng är tom....Nej, var är hon? Ja, hon kanske är sjuk och är nere med Uffe. Varför skulle hennes säng vara tom mitt i natten. Hinner tänka att jag inte kan vara hemma med henne eftersom jag måste jobba. Traskar ner för att leta rätt på Tindra och oj....klockan är ju 13.20 på dagen!
Så nu är jag smått förvirrad och har börjat med morgonbestyren för andra gången idag den 13/12. Kaffe, data och sen dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0