JulDag!

Julafton med mina underbara barn, min man, mina föräldrar och min svärmor var det i går!
Bästa julklappen var att jag kunde slappna av och njuta, trodde jag skulle vara lite off men så var jag inte.
Tomten kom med världens bästa julklapp(ar) till mig....Spa-vistelse som sönerna gav mig och det ska vi göra ihop. Längtar att få tillbringa en dag med Jonny & Tomas. Det har vi inte gjort på flera år, bara jag och mina fina killar!
Av mina föräldrar fick jag och Moa ett dygn på Hasseludden med övernattning och behandlingar. Så nästa år blir det en mor och dotter helg samt en mor och söner helg!

Just nu har jag en Uffe som sitter och stönar bredvid mig....han prövar sin massage-sits alltså. Han fick en Shiatsu 3D-sits av sin mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0