Veckans Meny!

Jag gör varje veckan en matsedel för veckan. Skriver matsedel efter vad som finns i frysen, vad som är bra pris på och vad vi är sugna på!
Satte mig ner på eftermiddagen för att klura ut vad vi ska ha till middag i veckan. Gick inte så bra för det blev ingen meny för veckan, inget föll mig i smaken!
Titta in i frysen, inget verkade vara gott!
Kikade igenom reklambladen, allt verkade vara äckligt!
Kände efter vad jag kunde vara sugen på, ingen mat längtade jag efter att äta!
Får göra ett nyt försök med veckans meny när bacillerna i magen försvunnit och aptiten kommit tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med vad man har i frysen är så konstigt tycker jag. För jag tittar in där och tänker att där finns inget gott alls, ändå är det ju jag som handlat allt som finns där. Varför köpte jag det då?



Hoppas du o din mage mår bättre snart:) Kram från mig!

2010-04-21 @ 08:24:21
URL: http://minaungar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0