Söndag & aprilväder!

Härlig jobbardag ute i solen och hagelskurarna! Bärt hem trädkubbar som ska klyvas till ved. Musklerna i ryggen kommer att ha träningsvärk i morgon. Djuren har fått städat och lövhögar forslats bort.

Uffe och Moa satte upp den nyinköpta studsmattan. Glad Tindra studsar i den och men gladast blev hon när jag eller Uffe studsade i den. Ilade rejält i min mage, samma känsla att åka berg- och dalbana!

Hunnit med att göra Moa sällskap när hon red Sambolina. Tänkte att jag skulle ha ridit också men jag tordes inte. Men jag vill så gärna, ser så himla härligt ut när Moa rider. Varför måste jag vara stor? Jag tycker det är så högt upp och långt ner till marken när jag ska hoppa av!
Gick och titta på grisarna hos Camilla och Micke! Deras grisar måste vara dom gladaste grisarna i världen. Får gå i en jätte stor hage med massa gyttja att klafsa i.
Camilla och Micke säljer kött, korv m.m. från sin gård. www.fornebykott.se
Jätte god korv och till sommaren ska jag beställa en låda med grillkött ifrån dom!



Kultingarna! Såg ut som ett pärlband när alla dom små sprang i rad efter varandra.


Kommentarer
Postat av: micke

Vilka trevliga bilder,akta er för mammagris bara!!

2010-04-18 @ 23:32:26
URL: http://fornebykott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0