Shopping, Ny Kärlek, Dikning m.m.

Bara-vara-dagarna är över för nu är vi hemma i Möklinta igen! jag har sovit så dåligt i Herrö, ingen av kuddarna passar min nacke. Prövat med alla 7 olika som finns där så är det bara min kudde hemma i Möklinta som är bra! Nästa gång tar jag med mig den till Herrö!!


DollarStore´s shopping är ett måste i Sveg! Tur att det är fullt i skåpen för det finns så mycket vackert porslin och krimskrams att köpa!


Text-tv istället för internet när jag ska se vad som har hänt i världen. Lite tudelat om jag saknar dator eller inte!


Hitta en ny kärlek! Döpte honom till Pelle lamm! Therese & John som har fått lammisar! Flera av våra vänner får lamm utom jag, snyft!!



Anneli o jag jobbade som dikare! Vi gjorde små diken på hennes gård så vattnet kunde rinna undan! Avslappnande samtidigt som vi kunde prata med varandra. Gubbsen o döttrarna tyckte vi var en aningen knasiga men trevlig var det!



Kommentarer
Postat av: Annelie Tenbring

Snyggt taget på dikningen ,,Maria,,,snyggt

2010-04-06 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0