Shopping & Deklaration

Shoppingdag med Moa och vi shoppade verkligen loss! Blev mycket till Moa och lite till mig & Tindra, vi köpte "Jesus-sandaler, rosa till Tindra & svarta till mig.
Uffe tål inte sandaler, han tycker det är så vidrigt med fötter! Särskilt tår och särskilt när det är skor där tårna syns!


Moa fotograferade en del av det hon köpte!

Skatteverket fick min deklaration i dag via internet. För ovanlighets skull så får jag tillbaka pengar och det blir ett bra tillskott till semestern.
Jag har redan bokat upp pengarna till vistelse i Skövde i juli. Moas fotbollslag ska delta i Skadevi-cup och vi ska bo på ett B&B. Ja, inte Moa men jag, Tindra & Uffe!


B&B:t vi ska bo på i Skövde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0