Jag Kan Leva Igen!!!

Några av mina vänner har vetat om att jag har haft en liten knöl i bröstet. Syntes på mammografin för ett halvår sen men den var för liten för att man kunde ta prov på den. Så nu har jag väntat i ett halvår för ny mammografi och ultraljud. Har mått skit under flera månader.....
I dag var det äntligen dags för återbesök och knölen var borta!!!! Glädjetårar!! Första jag tänkte när läkaren sa att mitt bröst är friskt var "nu kan jag leva igen"!
När vi gick från bröstenheten i Västerås så tacka jag personalen för att dom är så trevliga. Inte för att jag är frisk utan jag har fått ett så otroligt bra bemötande av personalen.
Lovar mig själv, och hoppas jag kan hålla det, är att kolla brösten 1 gång i månaden! Så nu tjejer "klämmer vi våra tuttar" så vi upptäcker knölar i tid!!!! 
Vill sända en styrkekram till min vän Eva och alla andra som har drabbats av bröstcancer! 


Kommentarer
Postat av: Angelica

åh skönt att höra att den var borta :D..

det funkar jätte bra att Tindra kommer lite tidigare om hon vill, det går jätte bra det.. Kramar

2010-04-08 @ 21:09:51
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis, skönt att höra. Kram! :)

2010-04-09 @ 10:06:21
URL: http://hannasoderlunds.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den svarta som Tindra ville ha. Fast hon vill väl ha alla om hon fick :P

2010-04-09 @ 20:14:07
URL: http://angelicacomet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0