Fullmatad med teater....

.....har jag blivit i dag!
7 föreställningar á 20 minuter. Ja, det var inte hela föreställningarna utan ungefär halva föreställningen.
Hitta 1 barnteater med en clown. Clowner är inget jag gillar men han var riktigt bra. Inte fjantig, snubblande och uttjatat!


En föreställning som jag föll för var Pantominteaterns uppsättning "Morfar och Drömtutan". Stod att den var för ålder 4-10 år men den har spelat bl.a. servicehus. Så den passar för alla som är över 4 år.
"Teater är ögonblickets konst. Särskilt i Pantomimteaterns ljuvliga uppsättning Morfar och drömtutan, som verkligen vänder sig till alla åldrar från 4 år. Bo W Lindström är en enastående personlig och skicklig mimskådespelare, som kan konsten att fånga publikens totala och nyfikna uppmärksamhet." Karin Helander, SvD

Så får se om det blir någon av ovanstående som ska få komma till Möklintagården i höst. Får jag bestämma så ska vi ha båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0