Dagens...

....bärande! Uffes present, en högtrycksvätt, upp för våra smala trappor. Tungt.. Kom på i torsdag när jag var i affären vad jag skulle handla för födelsedagspresent. Har frågat Uffe vad han önskar sig i veckor, men han har inte vetat vad han vill ha. I går på middagen kläckte han ur sig att han hade kommit på vad han önska sig.....en högtrycktstvätt.....tänk att jag visste hans önskning dagen innan han själv visste om det!
....vaknande och sovande. Vakna klockan 6 i morse. Gratta Uffe, käka frukost och tvätta efter det sov jag 2 timmar. Skönt!
....kalasande! Tindra som har varit på 2 kalas i dag. Först 2 timmar hos Nova och sen 2 timmar hos Alva. Ja, och pappa Uffes födelsedag hemma.
....köp. Läppstift och rouge. Medans Tindra var på kalas så var jag och svärmor på öppet hus hos Anna-Karin. Hon visade upp sminkprodukter m.m. och vi fick mumsiga snittar.
....tjafs! Mitt tjafsande mot Uffe, trots hans födelsedag! Tjafsande var att jag är så stressad över att jag måste tänka på allt. Ska försöka att släppa taget och hoppas att saker blir gjorda utan att jag måste påminna om det. Usch, nu blir jag irriterade igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0