Bruten Tå!



Slog i min ringtå och nu är den nog bruten....ja, flera som har sett den säger det. Tån smärtar när jag går, står och när jag inte gör något alls!
Slog i den i Uffes verktygslåda, eller vad det nu heter!
Åbäket låg ner över halva golvet och för halva dörröppningen när jag kom ut ur toaletten! Tänkte tanken att jag ställer upp den så ingen slår i sin fot i den, men jag gjorde inte det. Utan lät den ligga som någon tydligen tyckte att den skulle ligga. Och se vad som hände i natt i mörkret när jag hade kissat!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackare, har varit med om samma sak fast med lilltån, inte kul! Men det blev ganska snabbt bättre har jag för mig.

2010-04-15 @ 21:18:44
URL: http://hannasoderlunds.blogg.se/
Postat av: Araity

Stackars dig! :( Sånt gör sååå ont...Hoppas det blir bättre snart och att ni (förutom tån) mår bra allihopa! Kram Araity

2010-04-16 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0