Freeedag!

Skönt att det är fredag och helg.
Har varit så trött på mornarna hela veckan när väckarklockan har ringt. Ska bli skönt att sova tills man vaknar i morgon. Fast min hjärna & kropp brukar vakna tidigt och det alltid när man får sova.

Har precis gjort 2 prov-smörgåstårtor...vi ska erbjuda smörgåstårta och lite annat till dom som hyr på jobbet. Så nu får Uffe & Tindra & Moa vara test-smakare på smörgåstårta i helgen.

Jag ska hämta en ny ankhona i morgon.
Satte in en annons i Sala Allehanda att vi ville köpa en ankhona. I dag ringde det en tjej och hade en hona till oss. Komiskt när det var en som jag känner som ringde. Hon hade ingen aning om att det var mig hon ringde till, förrän jag fråga om det var My´s mamma. Eventuellt så ska hon ha vår hane...som inte var en hona som vi ville.

Nu ska jag & Tindra gå till brevlådan och hämta posten. Tar med Matti så han får lite motion oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0