TILTAD!!!!

Dagvild är jag titt som tätt men nu har jag varit vecko- & datumvild i över en vecka.

I helgen var det allhelgona för mig, alltså sista helgen i oktober. Tänkte, när min boss sa att han skulle gå på bolaget på lördagen, att då är det röd dag och stängt. Sa inget om det eftersom det är ju pinsamt för honom att inte ha koll på dagarna. Tur var väl det eftersom det är jag som har haft nollkoll. 
Eftersom jag ligger en vecka före i min tiltade hjärna så tackade jag nej till en inbjudan till PUB. Jag har ju trott att det är den 7/11 nu på lördag men så är det inte.
Hoppas min hjärna börjar att tänka rätt datum...tänk om jag alltid kommer att vara en vecka före alla andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0