KORT VECKA!

Att arbeta, alltså! Skönt efter en lång jobbar-lördag. I går, söndag, tog jag mest igen mig och vilade mest hela dagen.

Svärmor har varit här i helgen och Tindra grät i flera timmar när farmor åkte i går. Gör så ont i mig när Tindra är så ledsen.
Moa åkte till sin pappa i går kväll...hade helst velat ha henne med till Herrö. Känns inte så kul att ha henne i Väsby.

Bettan & Pärlan har äntligen fått en värmelampa och det blev 2 glada vaktlar. Bettan gör små läten som hon inte gjorde när det var kallt. Hoppas att hon är så glad att hon lägger små ägg också!

Kort arbetsvecka eftersom jag bara ska jobba måndag & tisdag. På onsdag åker vi till vårt hus i Härjedalen och har en kort semester. Skönt att bara vara och ladda batterierna i Herrö!

Just det, det har ju blivit vintertid. Vilket sjukt påhitt, tycker jag! Ljust tidigare på morgonen och mörkt tidigare på kvällen. Jag vill ha mörkare mornar och att det är ljusare längre på kvällen. Har inte riktigt förstått vitsen med att ändra klockan. Har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0