MorgonSmet!

½ 6 tyckte min kropp att jag skulle upp. Rättare sagt mina ögon som såg fel på klockan från början. Ögonen tyckte att klockan var över 7.

Hur som haver så har jag suttit en deg som ska bli långpannebröd till frukost.


Tyckte att det var bäst att börja smet(a) tidigt eftersom dagen ändå kommer bli fullsmetad...

Hela familjen ska till Gävle i dag, Moa ska kolla in idolerna som har åkt ut Idol. Vi andra ska passa på att gå på Ikea. Vi är ute efter en bänk till platt-tvn men det är svårt att hitta en i rätt höjd & bredd.
Innan vi far ifrån Möklinta så ska jag kika in på loppisen som är på Åsvallen. Missade den förra helgen.

Gospelandet i kväll så kan Uffe tänka sig att gå...ifall vi orkar.
Jag ska till 08-land i morgon bitti för att gå på Workshop med Tärnan. Så får se om jag hoppar kvällsgrejen i kväll. Samtidigt så fyller jag ju på med nöjd-energi av att se och göra trevliga saker...till skillnad mot att bara ligga framför tvn och chilla!


Kommentarer
Postat av: camilla

hej!

har ni hört någe mera om vargen?

våran albin är född nu i april :-) så han är inte så gammal :-) men så kul det är....dom är helt underbara juh :-)

kram

2009-11-14 @ 19:20:17
URL: http://snart6barnsmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0