JAG ÄR NYF!

Följer några som bloggar och läser dom, nästan, varje dag. Började tänka på varför jag läser just deras bloggar?! Jo, för att stilla min nyfiken och få svar!
Sanna Lundells blogg på mama följer jag eftersom hon är ihop med Persbrandt. Måste bara få reda på mer om den som fångade Micke!
Carolina Gynnings blogg, där hon tidigare skrev om hur hon mår i huvudet. Destruktiva tankar varvat med kändislivet. Nu har hon öppnat en ny blogg och den är känns mer kommersiell. Inget om udda tankar eller så kanske hon inte har det längre!
Charlotte Perellis skrivande är för att se om bilden jag har av henne stämmer. Har fått för mig att hon sköter barn och hem alldeles själv. Tror att hennes ex man inte gjorde eller inte har barnen något. Får ingen koll på det men Charlotte verkar vara en härlig person. Hinner med allt utan att flippa ut som en annan gör!

Andra bloggar jag följer är blogg-skrivande vänners bloggar! Där bloggas det om allt! Barn, djur, vikt, bus och massa kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0