Diamanterna blev billigare!

Idag var värderingen på guldskrotet vi lämnade in klar. 3 500 kronor blev värderingen på det. Så det som ska betalas på min vigselring är nu nere i 1 500 kronor.  Varav 700 kronor har vi redan fått av mina föräldrar. Dom hade redan hunnit sälja tandguld för 700 kronor men ville ge summan till oss.
Uffe jubla när han hörde hur mycket kostnaden på ringen blev till slut...han vill, som sagt, inte sälja BMW:n.
Han poängtera även att jag måste vara rädd om ringarna. Jag svarade "bara för att jag har skrotguld på fingret". "Inte skrotguld utan du har 10 000 kronor på ett finger" svarade han. Tänk om fingret med ringarna trillar av bara så där.....ojojoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0