Placering av borden!

Såg en jätte bra placering av borden till bröllopsfesten. Från början så var tanken, jag hade, att ha ett honörsbord & sen tre tungor ut. Men nu har jag ändrat mig!
Vill placera borden i grupper med 8 platset. Känns som om gästerna får mer folk att prata med.
Ifall man sitter i tungor så är det bara 4 som sitter med varandra. Måste kännas roligare att ha fler att prata med, eller?
Även lättare för oss som ska göra bordsplaceringen. Risken att man sätter någon vid någon annan som inte passar dom minskar.
Ska ha ett honörsbord iallafall som är placerad på ena sidan. Jag & Uffe sitter rakt ut mot lokalen sen har vi 6 andra kring bordet. Tänkte placera mig, Uffe, våra föräldrar & sönerna & Tomas sambo, Ullis,  vid vårat bord. Resten av bordsplaceringen får blir en överraskning för gästerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0