Mors-dag!

Strålande väder på alla mammors dag.
Farmor har varit hos oss sen i fredags och idag kom mina föräldrar och hälsa på.
Fr v. Uffes mamma, Uffe m grön tunga, min pappa, min mamma & Tindra.

Bröllopsplanerandet har i dag bara bestått av att jag skrev ut "allsångerna". Tänkte ge dom till min pappa så han kan öva på dom. Tänkte nämligen ha honom som sångledare på festen.....glömde så klart att lämna texterna på låtarna till honom. Får väl gå ut i skogen & öva själv på dom.....nej, ska inte skrämma fåglarna med min sång. Mailar min pappa texterna.
Uffe & hans mamma bestämde att svärmor ska baka småkakor till bröllopet.

   Ankorna har lärt sig att hoppa i och ur sitt lilla bad. Dyker &  tvättar sig & äter & pluppar ur sig i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0