Mindre än 6 veckor kvar!

Nu börjar det närma sig....med stormsteg.
Sista o.s.a. är om en vecka och det är 8 familjer (20 st) som inte svarat. Hoppas dom svarar så man inte behöver ringa & kolla.
Har fått pris för tryck av 500 sidor till festprogrammet. Det kostar 563 kronor och då ingår 80 g ljusblått papper.
Jag kollade priset på färgat papper och bara 100 stycken gick på 130 kronor. Så det blir att vi lämnar in festprogrammet för tryckning. Sen sätter Uffe & jag ihop det med omslaget.

Kvällen ska jag tillbringa på Ungdomsgården. Tänkte då göra en planering, vecka för vecka, vad som ska göras innan bröllopet. Känns som om tiden går så snabbt nu. Jag, kontrollfreak,  har ingen kontroll över vad som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0