Lyckad 08-dag.

Rulla av motorvägen till Jakan och tänkte "lite hemma är det". Det var länge sedan den tanken dök upp. Kände att den här dagen börjar bra.
Åt tidig lunch med Mona på Tasty´s i Jakans centrum. Om ni åker dit så gå in och ät där. Dom måste ha Sveriges godaste & fräschaste smörgåsar, sallader m.m.
Mätta i magen så åkte vi till tygaffären. Köpte lite till bröllopet: tyll till baren & olika satinband.

Lämna av Mona och åkte till mamma & pappa i Viksjö. Hann sitta och prata med dom ett tag. Pappa & mamma hade köpt exakt den färgen på värmeljus som jag ville ha. Tack & jag älskar er mina underbara föräldrar!!!
For vidare till Väsby & samtalet med Moas lärare.

Från Väsby fick jag med mig min underbara dotter Moa hem. Hon fick ledigt i två dagar för att åka hem!! Hem för henne igen !!! För hon har bestämt att hon flyttar tillbaka till Möklinta!!!

Fast innan Moa och jag kom hem så köpte vi skor. Moa ett par jalla-tants-tofflor & jag ett par jesus-sandaler.

Kramar i massor till Mona, mamma, pappa & Moa för en underbar dag!!!


Kommentarer
Postat av: mona

kramar tillbaks..

2009-05-07 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0