Geletuttisar, hålla-in-saker, slipstyg & skor

Min Tärna & jag var i Sala för att kolla in lite underkläder till bröllopet.
På Lindex shoppa jag geleinlägg som ska hålla upp tuttarna i en bh. Testa när jag kom hem....hmm, vete 17 om dom lyfter mina tuttisar.
Jag & tärnan vill ha något som slätar ut magen i våra klänningar. Kollade på hela bodysar som är som en korsett. Knäppning mellan bena verkar inget för oss i långa klänningar....när vi behöver gå på toa. Bara tanken att hålla upp min brudklänningen med en massa tyg och samtidigt knäppa knappar där nere. Kvinna är jag men det klarar jag nog inte av!

Vill att Uffe ska ha en slips i sidenbrokad (siden med broderi) i Ivory. Hitta tyg som skulle passa till slipsen.....tyget som bh:n var sydd i?!

Tärnan hittade ett par skor som hon tyckte var jätte sköna och fina. Kul och hoppas att hon ska få en bra tärndag i dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0